Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-medel
Läst 803 ggr
Raggedydoll
0

(M) 4 veckors kattunge :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna vecka gick det inte lika bra att fotografera. Allt blev så mörkt trots allt ljus och blixten. aja. Skickar med 3 olika bilder :) Ni får kritisera och komentera vilken av dem ni vill :) Ska bli intressant att se vad ni tycker och tänker :) Kanske nästa vecka att jag får till det tack vare era komentarer :)

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

Raggedydoll
0

Bild 2. Från lekande till sovande med öppna ögon :P

S*Raggedy Doll

www.RaggedyDoll.se

Raggedydoll
0

Sista bilden :)

S*Raggedy Doll

www.RaggedyDoll.se

Raggedydoll
0

putt  :P

S*Raggedy Doll

www.RaggedyDoll.se

[sstorm]
0

Riktigt söt kattunge fångad i bra ögonblick! Det ända jag skulle tänkt på är att kanske för att få en mer stilren bild (nu e jag petig) haft ett enfärgat underlag. Och att i bild #1 stör det liiite att bakrunden består av någon slags … jag vad är de? något rosa med svart i mitten ;)

Men jag tycker att kattens charm övervinner de!

majlar
0

Ja säger då det, vicken sötnos. Fina färger och fint ljusGlad

Raggedydoll
0

#4 tack för fin kritik :) Att vara petig är bra :) Jag använder mig av en filt som luktar bla mamman för att de ska känna sig trygga, och fö att han skulle hålla sig lite varm :P Vilken färg skulle du vilja se? ;) Tack :)

#5 Tack :)

S*Raggedy Doll

www.RaggedyDoll.se

[sstorm]
0

#6 När jag fotar mina kaniner använder jag olika färger beroende på kaninens färg. (tex. fotar jag inte en svart kanin mot svart bakrund och underlag) Men just denna kisse miss skulle säkert passa mot svart eller någon annan mörk färg eftersom den har mörk nos och öron Glad Tycker de ser lite läckert ut när det är helt enfärgad bakrund och man bara får fokus på, i detta fall, den lilla missen