(M) Kritik - Tävlingsbild
underbar!

Underbar bild :)
Jag älskar den, helt underbar!!! Hur gick det i tävlingen du var med i med den?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#3 jag kom 2a av sammanlagt 375 tävlande, är väldigt nöjd! Det var även väldigt tätt mellan mig och hon som vann.
#4: Åååh, var retligt ändå att du var så nära, men grattis ändå att du kom tvåa! Fick du något pris?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Måste hålla med, bilden är helt underbar!
Mvh Maia
#5 ja, jag är en sån att vinna eller försvinna, men jag är endå glad :)
Jag fick 3000:- och ett års premuneration på tidningen som tävlingen var hos.
Tack alla som tycker bilden är fin :D
Det var en fin bild!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#8 tack så mycket!
Vacker bild
Som alla andra säger vacker bild! Och grattis till andra platsen
Det jag skulle ha strävat efter för att få en bild som ännu mer ropar frihet är en mer renare bakgrund, helst bara havet utan piren som man ser där bak.
Jag skulle även ha tagit en annan del av galoppen som ser mer kraftfull ut, denna ser inte så fartfylld ut även om man ser att det är galopp.
Sen är jag lite osäker på ryttaren, jag anar lite osäkerhet, alltså att hon ser lite spänd ut men det är ju inte så lätt att hålla sig kvar barbacka och med armarna utstäckta heller
har du klonat bort tyglarna? Eller red hon helt utan? Jag tycker mig kunna se spår av kloning i vattnet och på hästen men jag kanske inbillar mig?
Men som sagt, otroligt vacker bild, förstår att du kom högt placerad!
Blir även nyfiken på hur vinnarbilden såg ut? Kan man se den någonstans?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#12 Kul att få se de andra bidragen, dock tycker jag att din bild passar in bäst på temat, den där vinnarbilden med handbojorna förstår jag mig inte riktigt på även om jag förstår tanken bakom den.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#13 kul att du tycker det! tack så mycket =)
Jag gillar din bild jätte mycket. Kan hålla med om att ryttaren ser lite osäker ut. Men det är en petitess :-)
Gllar däremot inte handbojorna. Tanken är god,men det känns som en bild vem som helst kan ta. Inget svårt alls…. Lite tråkig är den med. Du borde ha vunnit tycker jag :-) Men jag är också lite nyfiken hur du gjort med tyglarna? Red hon utan eller har du redigerat bort dom?
#15 glömde svara innan ;) men ja jag har redigerat bort dom, blev lite fult precis vid vattnet tyvärr.
Hovavtryck =)
Hälsningar Anna med pälsklingar!
Bra bild som passade temat!;)
#18 tack