(H) Kritik - Varg
En varg fotograferad på Kolmården. Storleken är förminskad.
Fotograferad i Borås Djurpark
Helt oredigerad.
Snygg bild, det syns att dom gjorda så att dom inte ska syns när dom jagar. Han smälter helt in i omgivningen. Fina färger.
Härlig bakgrundsoskärpa, vargen smälter fint in i omgivningen vilketj ag tycker gör bilden behaglig att se på. Vargen ser inte alls ut som många försöker få den till - elak och farlig, nej den ser väldigt snäll ut.
Glad också! Kolla mungipan 
Jag antar att bilden inte är redigerad mer än förminskad eftersom du skriver så i ditt inlägg? Jag skulle vilja lägga på en aning mer skärpa, antar att den försvann lite i och med förminskningen.
Jag saknar också kontakt med vargen, förstår att det är svårt att få ögonkontakt men jag tror det hade gjort bilden ännu bättre
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Tack för kritiken! Visst smälter den in bra i naturen. Hägnet som vargarna är i är stort och naturligt så det avslöjar inte att det är en djurpark.
Bilden är oredigerad , det stämmer. Jag brukar alltid visa bilderna oredigerade först.
Den här bilden plockade jag ut ur min bildserie. Den var nära identiskt med nr.1 så jag provade att lägga på lite skärpa direkt. Tyck gärna till!
#3 Denna bild gillar jag bättre då man får mer kontakt med vargen. Bra med skärpan också 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Är det Kolmården eller Borås djurpark? Det är lite tvetydigt i ditt första inlägg :o)
Jag kan tycka att det är fint med ögonkontakt med foton på vilda djur men oftare vill jag hellre inte ha det, men ha någon form av liv/blänk i ögonen ändå.
Jag gillar kompet på andra bilden bättre än på första, men gillar nog posen på första bättre än på andra även om det är marginella ändringar. Fina djur, tänk att få fotografera dem i vilt tillstånd!
mvh Martin
oj, Borås ska det vara 
Tack så mycket för kritiken. Och ja, det skulle vara en ära!
Föredrar första bilden och den drömmande, vänliga blicken.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.