Fotoutmaningen #28
Det nya temat är Gottegris (med fri tolkning). Vinnarens pris är att starta en ny tävling med nytt tema och välja vinnaren. Samt äran!
Du kan tolka temat hur du vill, bara det är något djurrelaterat med i bilden. Tävlingen är aktuell i en vecka och avslutas den 1/12 kl 23.59. (Ditt bidrag ska vara inlämnat före den 2/12.)
Tidigare teman:
1. Oväsen
2. Vatten
3. Lek
4. Smuts
5. Överlägsenhet
6. Färgrikt
7. Nyfikenhet
8. Äventyr
9. Kärlek
10. Förberedelser
11. Jullov
12. Stilfullt
13. Rörelse
14. Vaknat på fel sida
15. Du och jag
16. Vinnare
17. Sommarlov
18. Värme
19. Djur i frihet
20. Avkoppling
21. Koncentration
22. ???
23. Hösten
24. Hyss
25. Annorlunda djur
26. Oväntat
27. Ruskväder
TEMAT FÖR DENNA TÄVLING: Gottegris!
---------------------------------------------------------------
SÅ HÄR GÅR DET TILL FÖR DIG SOM TÄVLINGSLEDARE
Du väljer ut ett tema för kommande veckas fotoutmaning, gärna ett som kan tolkas på olika sätt. Utmaningen pågår i en vecka så du måste ändra på tiderna här. När det är slut har du 1-4 dagar på dig att presentera vinnarna och gärna ge en motivering till VARFÖR du valde just de vinnarna. Ettan blir den som får starta nästa veckas fotoutmaning.
REGLER!
- Du måste ha tagit bilden själv
- Fotot MÅSTE ha en knytning till djurfoto, dvs djurrelaterat
- Posta ett (1) foto/medlem som ni tycker representerar temat
- Lägg gärna till information om när, var och hur
- Personen som väljer temat utser vinnaren samt andra och tredje plats, den som kommer på första plats väljer ett nytt tema och startar en ny omgång.
- Försök hålla tråden så fri som möjligt från onödiga kommentarer.
- Inga bilder får visas direkt i inlägget.

Jag bidrar med denna :P
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt

**Hamstern Lillan
**Bild från 2007, tyvärr lever inte Lillan längre men hon var en riktigt gottegris
Lite dålig kvalité på bilden eftersom jag printscreenat den ifrån en internetsida som jag laddat upp den på sedan förr. Kommer tyvärr inte hinna hem och leta upp bilden innan denna utmaning tar slut.
Bilden togs i samband med en skoluppgift där vi skulle göra reklam för "djur som kläder", vi hade riggat upp skolans studio och jag tog under två dagar med mig både kaniner, marsvin, hamster och hund till studion för att fota detta. Dock blev Lillan väldigt stressad så det blev bara tre bilder på henne så hon blev tyvärr inte med i slutresultatet.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Då var utmaningen över. Tråden låses och vi väntar in vilka som blev de tre utvalda 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se