Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettdjurfoto-ifokus
Läst 1292 ggr
Mari
0

Veckans Fråga: Önskelista?

Önskar du dig något fotorelaterat i julklapp?

Isåfall vad och tror du att du kommer få det? Glad

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

majlar
0

Jag önskar mig ett stativ. Kanske kanske.

Metinia
0

Önska kan jag ju alltid, men nä… tror inte att jag får det jag vill ha (ett eller gärna flera nya objektiv) ;)

Mari
0

#2 Vilka objektiv skulle du absolut vilja få i julklapp då? Det är fritt fram att önska även om önskan inte slår in Flört

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Metinia
0

#3: Haha, ja, jo, främst ett Canon EF 70-200 f/4 L IS, men gärna ett nytt porträttobjektiv, ett vidvinkel och ett macro, ;)

Ida94
0

Jag önskar mej en fotostudio :)

Aviendha
0

Tror inte jag kommer kunna få något i de klasserna jag önskar mig men reflexskärmar är något jag funderar på så kanske..

Fick man önska fritt så skulle nikons AF-S 50/1.4 och kanske tamrons 90/2.8 macro inte vara dumt. (Fast.. om man verkligen ska önska så skulle man kanske satsa högre än så men det är hyffsat rimligt att man ska kunna få ihop de pengarna själv om man får julklappsbidrag :P)

Rexkanin
0

Jag önskar mig ett Nikkor AF-S DX VR 55-200mm f/4-5.6G IF-ED :)

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

Moalinn
0

min önskelista när det gäller foto är stoor!

men ett macroobjektiv är det jag vill ha just nu, men jag vet verkligen inte vilket än.
Men jag vill även ha ett UV filter till mitt 70-300 mm objektiv, ett stjärn filter, motljusskydd
en nikon D7000 hade faktistk inte varit fel heller, sen ett stativ.

Ja, men jag kommer väl antagligen inte få något utav det.
Tror att jag kommer få en extern hårddisk, hoppas jag iaf. min dator faller ihop vilken sekund som helst Flört

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Ebfotograf]
0

Fotostudio, blixt, objektiv, kameraväska, UV-filter, stativ, fotoskrivare, batterigrepp och till slut snyggingen Nikon D3x som ska bli min någon gång :)

Peak303
0

Jag har typ bara fotogrejjer på min önskeliste, fyller dock år den 25 oxå så lär väll få en del av de.

som etta är det ju ett macro objektiv men det kostar 5000 så lär ej få det x') Sen är det ett stativ, kameraväska, UV-filter och sen en massa småtillbehör som minneskort osv.  Även ngt litet till någon fotostude då jag vill börja fotografera mina kaniner i en fotostudie :D

Sen ska jag väll önska mig pengar så jag kan köpa en Nikon D7000 längre fram ;D

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Hannasjessie
0

Hmm…önskar mig faktiskt inget fotorelaterat i julklapp, därimot fyller jag om 1 månad, så då lär det bli en och annan grej :)

Mvh Hannasjessie. :)

| - Russellbus.se
| - Agility, Lydnad, Rallylydnad, Viltspår_ 

SwedenZoo
0

Hmm. För en gångs skull önskar jag mig inte något fotorelaterat. Vill ju jätte gärna ha Närkontakt delfin på Kolmården så det blir väl isåfall hela min julklapp!

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

Zakaraa
0

Jag har redan fått en tidig "julklapp"
Fick åka och bli fotad "på riktigt" med riktig utrustning, sminkning osv. att vara "modell för en dag"
Hatar att stå framför kameran men det var den roligaste dagen jag kan minnas! (och ett superbra resultat)

Utöver det önskar jag mig inget fotorelaterat, vill istället gärna få pengar (heh..) så jag kan betala av en skuld till mor :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

[RussinsMusli]
0

Ett nytt objektiv är min största önskedröm i år.. Är lite trött på originalobjektivet nu…

Cerrolyn
0

Micro-objektiv, pengar fred…

**MVH Cerrolyn

Anfa
0

Nikon AF 50/1,8D, ett stativ och en reflexskärm! =D

Moalinn
0

Nu har jag skaffat mig en Nikon D7000 och ett 18-105 objektiv, väska och ett nytt minneskort.

Så det är ju klart, men nu är det bara ett stativ och ett macroobjektiv kvar! :D

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Ronja06
0

Detta önskar jag mig som är fotorelaterat, och det kommer antagligen att bli båda delarna. :)

•  Nikon AF-S VR 70-300/4,5-5,6 G IF-ED
  • Fotostudio (skall köpas in efter vår flytt till hus)
  • UV-filter (!)

Mvh Emelie Förlägen

annaforsgren
0

Jag önskar mig en begagnad Nikon D80, fast det blir så dyrt så jag kommer aldrig att få det:P Annars önskar jag mig ett macro objektiv.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Fridaaaa
0

en systemkamera:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Moollan]
0

Denna julen önskar jag mig faktiskt ingenting fotorelaterat. Det hade inte varit fel dock ;) Önskar mig istället pengar till en Thailand-resa!