Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 865 ggr
Charlie2006
0

(M) Kritik - hamstrar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte jag ville ha kritik på doma bilderna.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

. . .

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

och denna bilden. Tycker den blev bättre i svartvit än färgad.

Min hemsida

//Frida

Anfa
0

Jag är långt ifrån mästerfotograf, men ska försöka ge kritik ifrån mitt eget tycke! ;-)

Nr 1. Tyvärr så gillar jag inte den här bilden, tycker att det är konstig bakgrund, de där röda som är bakom hamstern stör. Jag tycker inte heller om skuggan, och jag tycker att bilden är ganska oskarp.Nej tyvärr, ingen bild för mig.

Nr 2 Gillar jag! Härliga färger, bra skärpa, fin bakgrund. Me like =D

Nr 3 Den här bilden gillar jag också, den ser lite.. hmm gammeldags ut? Nej inte riktigt det, men den gjorde sig riktigt bra i svartvitt! =)

/Fanny

BTW Söta hamstrar!!

[Moollan]
0

1. Ingen 10-poängare. Hamstrar gör sig visserligen jättesöta på bild! Älskar dom och älskar posen hamstern gör!  #3 har redan nämn de jag också tycker är lite fel.

2. Superbild! Bra ljus, bra skärpa, gillar att hamstern inte är helt i mitten av bilden. Ska man komma på nååågot fel så hade jag önskat att bakgrunden var ännu mer suddig, inte lika detaljrik.

3. Söt bild men jag blir nyfiken på vad hamstern klättrar på? Vill se mer!
Sen är jag personligen inte så förtjust i svart/vita bilder (men det är som sagt personligt och ingenting jag egentligen ska klaga på) :)

Fortsätt så och sträva efter bilder som nr 2! Skitbra!

Charlie2006
0

Tack för eran kritik Glad.

#4 Det är en släde med en snögubbe på ;).

Min hemsida

//Frida

Pylva
0

Älskar bilderna :) Dom är roliga, och man märker att du vet hur man redigerar ;) <3