(h) kaninunge
Vill gärna ha kritik på denna bild,själv vet jag inte riktigt vad jag tycker om den :S
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
Verkligen en skön bild! Jättefin med löven..
Hälsningar Anna med pälsklingar!
Tack så mkt :)

Mycket skön bild!!!
Första intrycket var faktiskt "Jaha, vad är det för speciellt med den här bilden?" , men sen föll den mig i smaken :) Skärpa och vinkel är perfekta, beskräningen kalasbra och du har fångat ett… tja, kan man säga "kaninigt" ansiktsuttryck, haha? Sådär uppdaget, smaskandes på lövet. Ingenting sticker ut, vilket gör bilden behaglig.
Däremot så är det vita på huvudet lite utfrätt, och jag skulle vilja se att bilden var liiiiiiiite (med betoning på alla i:n) ljusare. Att ljuset är lite dunkelt ger en väldigt höstig känsla, men jag skulle ändå vilja ha den sådär lite ljusare för att göra den mer behaglig att se på.
Men kalasbra jobbat!! En superfin bild!
tack så mkt,värt att tänka på :)
Fin bild
Jag skulle nog prova att ljusa upp lite, lägga på lite skärpa, och kanske kapa lite i vänster kant? men den är jättefin som den är också
jättegullig bild
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Tack alla:P
#6 Jag hade tänkt ljusa upp den men eftersom höst är mörkt och kallt kändes det bäst att ha den sådär,tack allafall.
Perfekt säger jag, fast jag är ingen superfotograf^^
Jättefin bild! Det ända jag tycker är att den är lite oskarp, men de är ju lätt att fixa =D

Fin bild, tycker att skärpan är lite dålig.
Men det går ju att fixa ;)
Jag stör mig mycket på bakgrunden, om det hade gått att ta från en liten annan vinkel så att himmlen antingen var med eller inte, istället för ett störande moment. Den är alldeles för ljus. Stör mig även på att kaninens ena öra är riktad bakåt. Annars var det en fin bild
#11 jo,iförsig värt att tänka på :)
Det där med öron kan ju jag lixom inte göra något åt,kaninens öra är lite bakåt så XD
TAck alla:)
#12 jao, det är väll det trixiga med djur, man får liksom invänta rätt ögonblick ;)
ja fast den kan ju inte he fram örat,det är så där :) charmigt tycker jag

Jättefin bild!:) Jag gillar att det är lite suddigt i kanterna och att kaninen är omringad av löven. Det jag hade önskat skulle vara lite mer miljö runt kaninen, att det var lite mer rymd till höger eller vad man ska kalla det^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Snygg bid på söt kanin! Hade velat ljusa upp den lite i framkant, jag stör mig inte så mycket på bakgrunden som de andra. Älskar däremot att dropparna är med ;)
Tack så mkt! :)
Mycket fin men skärpan ligger väl fel och kanske skulle det bli bättre med större skärpedjup;)
är ganska nybörjare så behöver all hjälp jag kan få,kan du förklara lite mer vart skärpan ska vara och vad är skärpedjup? :)
Vad har du använt för kamera och objektiv? =D
jag har en pentas k-x