God jul allihop!
Vi Medarbetare vill önska er alla en riktigt god jul och hoppas att ni äter riktigt mycket julgodis! Kanske ni också fått något fint fotorelaterat i present?
God jul!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
God jul själva! :)
fick bara en kameraväska som fotorelaterat , men annars känns det precis som att människorna vill att jag börjar måla mer.. jag förstår inte riktigt, färger, block, penslar osv.. så ja börja med det också.
Men köpte mig ju en Nikon D7000 i onsdags så jag klarar mig väl en stud! :)
Hoppas att ni har fått en riktigt bra jul! :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

God jul själva :)
Ja något fotorelaterat fick jag allt :) En systemkamera :D Även min första. En Sony a450 :)
God Jul!
Jag fick långkalsonger!!! Perfekt när man ska stå och vänta på tåget varje morgon. Fånetrafiken tror inte på vintern och gör därför inga förberedelser.
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
God jul! Lite i efterskott, men ändå x'D
Fick faktiskt något fotorelaterat :) Objektivet EFS 55-250mm f/4-5.6 IS till min Canon eos 500D. Äntligen slipper jag mitt standard objektiv (18-55mm), hatar att man inte kunde zooma långt!
God jul i efterskott, kan man säga så? ;)
Fotogrejjer fick jag! Ett stativ, en reflexskärm och objektivet 50/1.8D till min nikon D90 =D Dock har jag inte lyckas vika ihop reflexskärmen, så den tar ganska stor plats på mitt rum.. 
#6 hahaha :D You gotta twist it!
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto

God jul :)
Jag fick en tapet med min hund på :D
6# vet inte, kanske man inte kan x'D
God fortsättning allihop! Jag fick inget fotorelaterat, men gav bort några inramade bilder. 
Olle
God jul!
Någon extra putsduk och ett presentkort på scandinavian photo var det fotorelaterade jag fick av tomten. Om man inte ska räkna prydnadsprylar som rekvisita då förstås :P
Paulina
God jul i efterhand:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God Jul i efterhand alla på Djurfotosajten.
Här kom tomten med ett kamerastativ.
Ha en fin fortsatt jul.