Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettfotografera-djur
Läst 657 ggr
Deklol
2010-12-24 14:47
0

Längtan...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är jag den enda som sitter och längtar till sommaren på självaste julafton? Känner mig lite Grinchig xD

Anyhow, bläddrade igenom gamla bilder igår och snubblade över denna. Förmodligen var det den som tryckte på min sommarlängtarknapp :)

Tessy, Bordercollie 11 år. Still going young! Flört

(Klicka på bilden för bästa kvalle!)

Ronja06
2010-12-24 14:52
0

Du är inte ensam om att längta till sommaren. Känns ju lite fel med tanke på att det är julafton Oskyldig Men sommar, mhmm… Sedan är det nästan lite "förbjudet" att titta på gamla sommarbilder när det är vinter. ;) Hujja vad jag saknar sommaren!

Mvh Emelie Förlägen

Deklol
2010-12-24 15:07
0

#1 Härlig bild :) Vovvar+solnedgång+motljus=fint!

Denna tog jag förra vintern :)

Misarn
2010-12-25 23:19
0

Tycker det är riktigt roligt att du fångade hennes lycka ser nästan ut som att det är hennes passion, tänk när man får bada - det är livet! Ser nästan ut som att hon ber dig att hänga på lite roligt! Dock är det inget "proffs" foto utan ger en mer spontan känsla men tycker det är otroligt kul att se och att alla bilder inte ska vara genomtänka, lite sponant ska det vara!

Bilden på Henne när det är vinter är lite annorlunda, tycker det är kul att du inte följer att man ska fota med ryggen mot solen då det kan göra att solen bländar mera än att ge det önskvärda som du precis fått fram. Hon ser nästan lite inklippt ut vid öronen men tycker verkligen om när vinden tar tag i henness päls, som sagt du fotar otroligt bra och hoppas att du fortsätter i samma spår Skrattande

Fridaaaa
2010-12-26 13:48
0

Längtar med till sommaren =D

(inte så bra kvalité)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.