Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 331 ggr
LiindaLarsson
0

(M) kritik mina katter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja har fotat några bilder på mina katter vad tycker ni?

Misarn
0

Tycker inte bilden ser ut som att den är tagen lite på måfå och tycker bakgrunden förstör ganska mycket när man ser en dörr m.m i bakgrunden. Hade även önskat att katten kom in i bilden lite mera och att du inte beskär så nära kattens öron och tar det försiktigt med blixten.

Dock är katten mycket fin och om du planerar bilden med en mer neutral bakgrund och tänker hur du placerar motivet så tror jag dina bilder blir bättreGlad

LiindaLarsson
0

men har inte alltid katterna på rätt plats när dom gör nått sött eller är söta.. och bilden är inte beskärd jag skulle fota kattens ansikte inte kroppen

LiindaLarsson
0

JÄVLA CP SIDA SOM LÄGGER UPP BILDERNA !!!!!!!!! ERROR ERROR ERROR

Aviendha
0

#2 Nej, det har du rätt i och det är därför man får jobba lite när man fotar djur :) Arrangera en fin miljö som du vill fota katten i och använd godis, leksaker, pipdjur och dyl för att locka dit katten och fånga dess uppmärksamhet och rikta denna åt det håll du vill ha den för att ta en bra bild. En medhjälpare kan underlätta ibland, alltså en som håller koll på katten och försöker få den att posa snyggt medan du fokuserar på att ta bra bilder under tiden.