Impulsköp...
Av drömkameran och drömlinsen är aldrig fel. Sen att det kostar mig 28 000 är väl en annan sak. Nu är jag (snart) en superlycklig ägare av en Canon EOS 5d Mark II och ett Canon EF 70-200/2.8 IS L, liten uppgradering från mitt nuvarande Sigma 70-200/2.8 och EOS 400D.
Ser verkligen fram emot att få hem kameran. 

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Grattis till "lite julgodis" , Ibland måste man unna sig något extra.
Alltid lika roligt med nya grejjor
Åh, nu blir jag allt avundsjuk, ;)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Nice!!!;)
Kul! Grattis, ser fram emot bilder och kanske även lite recentioner av prylarna du har inhandlat 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Om allt är sprillans nytt kan jag inte annat än gratulera då det var ett riktigt bra pris.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#5 Något borde vi nog klara av att få ihop när jag har hunnit testa grejorna ordentligt…
#6 Inte nytt, men absolut nyskick. 
Nu har jag hämtat skönheten.
Ser fram emot imorgon när jag kan provköra henne…
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Grattis Ida! Du är ju värre än mig som köpte en EOS 7D i somras. Fast jag är väldigt nöjd med den också. Jag ser fram emot dina bilder med nya kameran! 
Olle
Det beror på hur man ser det. När min gamla 40D hade lagt av och inte gick att reparera, måste jag ju ha en ny kamera. Först tänkte jag på en 50D, men när de på fotoaffären visade en 7D blev jag snart övertygad om att det var en sådan jag ville ha. I samma veva köpte jag också en supertelezoom, Tokina 80-400, som har varit väldigt bra när jag har smugit på rådjur och annat vilt i sommar. Nu på vintern använder jag oftast allroundzoomen (Sigma 18-200) när djuren smyger runt knutarna vid min matplats.
Olle
#10 Är du nöjd med ditt Tokina 80-400? Vilket är det (finns kanske bara ett), bildstabilsering? Har du andra tele som du jämfört med?
mvh Martin