Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 872 ggr
Gips
0

(M) Kilo is back!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

This is it, this is Kilo se upp

Kilo ser dig!!!:)

IdaT
0

Jag tycker att det verkar vara dig Kilo ser Flört Helt underbart med det korta skärpdjupet, som verkligen passar sig med denna beskärning. En sak som jag gärna hade haft bort så är det blixten bakom dig, då den skapar lite väl mycket blänk i hennes öga, men den gör också så att blicken stannar vid ögat, istället för att dras till det bruna i hennes päls.

För övrigt tycker jag att du är alldeles för blygsam när du lägger dina bilder i medelkritik.

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Aviendha
0

Otroligt läcker bild! Älskar den tydliga reflektionen i ögat men jag vet inte om jag är överens med kompositionen/beskärningen.. Men det växer på en ;)

Misarn
0

Tycker verkligen det är en toppen bild dock är det synd att man ser rummet,dig och blixten i hundens öga men tycker skärpan och beskäringen är bra!

Gips
0

Tack alla för den fina responsen!;););) Håller med om att det inte är optimalt att grejjerna i rummet speglas i ögat;)

Aviendha
0

Äsch, jag gillar't! Sen kanske man kunde ha valt häftigare saker att reflektera, men det uppdraget kan du ju fila på till en annan dag antar jag ;)

Emma-K
0

Jag tycker reflektionen i ögat ger mer liv i bilden, tumme upp ^^

------------------------------------------

Emma - Medarbetare på Bichon ifokus
Lagotto Romagnolo & Bichon Frisé 
Blogg: Te-ki
Foto: Bark it

Gips
0

En till:

Misarn
0

Oj där överraskade du mig verkligen, var helt 100% på att det var en Rotweiler, är hon en terrier!?

Jättesöt bild dock tycker jag att balansen är lite för svag men annars en jättesöt bild, Yes Kilo is Back! Flört

Gips
0

#8 Hon är en pinscher;) Vad menar du med att balansen är svag? Fel vitbalans, dålig komposition?;)

Misarn
0

Åh dom hundarna är fina, jo bilden är lite jus på sina ställen Glad

Futurity
0

Jag tycker verkligen att du har lyckats med bilden! Bilden är skarp och fokuset hamnar på hela hunden. Det enda jag kan känna är, hur står hunden egentligen? ;)

Gips
0

#11 Tack!;) Ja det kan man undra;);) faktum är att hon ligger ner;P

Kratin-98
0

Jätte rolig bild tycker jag! Jag själv älskar att ta närbilder!!

Gips
0

#13 Närbilden var inget att ha, denna gillar jag;)

Kratin-98
0

jahhadåå ;)))

Gips
0

2011 års version: