Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: allmänt
Läst 681 ggr
[Moollan]
0

Ny Medarbetare: Malin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Tänkte presentera mig som ny Medarbetare på sajten :) Det kan ju vara trevlig för att att veta lite mer om vem jag är.

Jag heter Malin, är 21 år och bor i Örtofta, Skåne. Jag har fotograferat i ca 4 år, dock mer seriöst nu på sista tiden.
Jag älskar djur, därför är det mest djur som hamnar framför kameran.
Jag driver en liten verksamhet som djurfotograf där jag tar mig an så många fotojobb jag bara hinner med. Har inte hållt på så länge med det projektet men under denna korta tid har jag hunnit med väldigt mycket och har många inbokade inför nästa år! Tycker det är superskoj! :D Detta är verkligen något jag kommer satsa 110% på!

Självklart (som den stora djurnörd jag är) så har jag lite husdjur. En sheltie på 7 månader som heter Laika, en lika gammal katt vid namn Rasmus, blandning mellan norsk skogskatt och main coon. 2 nymfparakiter och ett gäng glada fiskar.

Något jag också tycker är superskoj är att titta på andras bilder. Se vad som kunnat bli bättre osv. Man lär sig otroligt mycket på det. Gillar även kritik på mina egna bilder!

Vad gör jag när jag inte håller på med foto?
Hmm. inte mycket faktiskt Tungan ute Tränar en hel del med hunden, tävlingar inom agility, lydnad och freestyle är målen i framtiden. Fågelträningen tar mycket tid också.
Djur och foto är helt enkelt det jag brinner för och lägger därför ner väldigt mycket tid på båda delarna och prioriterar det högt.
Men annars umgås jag med mina vänner och min kära pojkvän.
Mycket mer består faktiskt inte mitt liv av just nu! Najs tycker jag Skrattande

[Moollan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill också passa på att önska er en trevlig julafton imorgon och ett gott nytt år! :)

Anfa
0

Åh så fina bilder, har kollat in på din blogg!Skrattande Kul med en ny Medarbetare =)

majlar
0

God jul till dig också.

Missel
0

Vad trevligt! God Jul!

Martin
0

God Jul även om det är lite sent och det snarare får bli ett Gott Nytt År istället :o)

Tror säkert att du kommer kunna bidra till mycket här på sidan - skall bli kul!

Fågelträning? Nymfparaktiterna du tränar? Förlåt om jag inte hänger med men blev nyfiken :o)

mvh Martin

[Moollan]
0

#5 Gott nytt år är rätt att säga nu ja :) Får önska dig det med!

Ja det är nymfarna som tränas. Just nu är det tamträning men tänkte försöka ge mig på lite mer avancerat sen, lite trick och sådan. Vi får se hur det går :)

Denna kommentar har tagits bort.
Fridaaaa
0

Trevlig presentation, och fina bilder :D Följer din blogg sedan innan :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Moollan]
0

#8 Vad kul att höra att du följer min blogg :) *glad*