(M) Kritik - Besök på julkärven

Tycker det är jätteroligt att få se en liten annorlunda sida av rådjuren då dom oftast fotas när dom äter från marken eller bara står och tittar
Tack Anna och Misarn! 
Olle
Väldigt fin bild. Härliga färger. Det är kul att få se rådjuren på nära håll. Dom är så söta.
Tack Majlar! 
Olle
Mycket härlig bild som får mig att le 
**MVH Cerrolyn
#0 Jättehärlig bild som ger mig en varm, glad känsla vilket känns märkligt då jag inte brukar uppleva särskilt mycket känslomässigt via bilder men du får väl ta det som en komplimang ;)
Jag hade dock velat beskära/klona bort lövet(?) uppe i vänstra hörnet, det stjäl lite väl mycket uppmärksamhet. Färger och ljus gillas, en lugn och harmonisk bild som det ändå händer något i. Sen klurar jag på om den kan vara aningen överskärpt/hög kontrast, men jag är osäker eftersom den här skärmen inte känns helt okej.. Jag har sett bilder på denna dator som inte alls ser ut som de gör i min egen (eller så är det min egna som är mysko, vem vet?? :P) så det kan vara det som spökar.
Paulina
Tack Paulina! Du har nog rätt om lövet. Jag brukar ju inte skärpa mina bilder så mycket längre, men det kanske blev snäppet för mycket i alla fall.
Olle
Härlig bild. Jag tycker däremot att lövet fascinerar. Allt annat är vitt och fruset, och där hänger det fortfarande löv. En fin färgklick, i den för övrigt fina bilden.