(M) Snö hund
Vill gärna ha kritik på dessa 2 bilder, blev riktigt nöjd med dem.
Klicka på bilderna för mycket bättre kavilitet.
// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing
Bild 1:
// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing
bild:2
// Warney
Bild 1:
Bra skärpa på hunden, jag gillar att det är luft åt det hållet hunden tittar. Gillar bakgrunden. Jag vet inte om det är för att ögonen är lite hängiga på hunden som att bilden känns sorgsen.
Testa att ljusa upp bilden några steg, det tror jag blir bra, känns aningen grå just nu.
Bild 2:
Denna gillar jag tyvärr inte. Dels är skärpan inte på hunden och nu när hunden tittar bort mot horisonten så reagerar jag på att horisonten är sne. Här är också bilden aningen grå och skulle behöva mer ljus.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
3# Blir detta bättre 
// Warney
#4 Japp men då är hunden lite överexponerad i det vita i ansiktet men ja gtycker det fungerar bra ändå 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se