Fattar inte varför du bara satte medel på den här! Enligt mig, super snygg! :)
Tack! Den här bilden gick visst hem ganska bra, först var jag tveksam om det var något att hänga i granen, men den är inte en av mina 15 allra bästa i o f s utan hamnar i andra sortering vilket i o f s är bra då de flesta slängs..;)
Jag har sagt det innan, och säger det igen. Fantastiska bilder! Först funderade jag lite på den, om den var för mörk. Men nej - det är den inte. Spännande ljussättning också. Känns lite annorlunda för att dig (vilket alltså är ett bra betyg). Med samma motiv så blir risken att man upprepar sig stor - men du kommer hela tiden med nya variationer av Gips.
Bug och bock!
mvh Martin
Tack! Ja den är lite annorlunda då jag brukar ha mer kontrast, men motljuset här inbjuder till lite mindre kontrast, nu när jag tittar på den så är det en av mina favoriter;)
Denna bilden och en med halva ansiktet belyst och en fisheyenosbild ska jag ta på måndag på mitt första fotojobb med en hund med min stil , kreativa studiobilder. Hunden går på hunddagiset där jag jobbar och är en av "mina" som jag sköter så det bäddar för resultat då jag har en relation, han är även kavat och livlig vilket är bra. ;)
Låter som en kul bildidé - lycka till! Måste vara kul att kunna kombinera jobb och intresse!? :o)
mvh Martin

Åh vilken härlig bild, tycker om att du har ljus från båda sidor då det mera känns som att det skulle ha varit en bil där istället för kilo men hon kommer verkligen i centrum och tycker om hennes lekfullhet i bilden och tycker helheten är jättebra med färger ,beskäring och skärpa =)