Tycker om bilden jättemycket! Superfin :)
Precis i rätt ögonblick när den tar upp tassen oxå.
♥

Dethär har jag sett fram emot, att få se dig fota andra djur också, tycker att färgerna, skärpan på ekorren är bra, det enda som är lite tråkigt är att bakgrunden inte är mera oskarp så ekorren hamnar mer i centrum . . .
Jag gillar verkligen bilden! Skärpan liger som sagt fint på korren, ljuset och färgerna förmedlar en värme som passar riktigt bra men tvärtom mot vad #2 tycker så gillar jag att det finns delar kvar av naturen som är relativt tydliga. Visst kan det vara rätt läckert med ett helt "frilagt" djur, men jag tycker att en vild ekorre passar bra ihop med sin miljö, den är ju en del av den och partiet mellan träden ger ett fint djup i bilden. Trädens position skänker även något till bilden, den får lite riktning och struktur som faller mig i smaken. Bra gjort :)
Paulina

Wow! Jättefin bild! Jag gillar att både ekorren och träden är skarpa och att övriga bakgrunden är oskarp. Älskar kontrasterna i de olika strukturerna i bilden! Riktigt bra ögonblick, det som jag möjligen kan tycka är lite synd är att man inte ser svansen men det gör inte så mycket.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler