Tycker verkligen om bilden, tycker bättre om sista bilden så ljuset ger det en lite magisk känsla, tycker verkligen om hur du fångat skuggan och stämningen i bilden 
Tack Misarn;););)
jag fattar inte hur du lyckas placera hundarna så bra hela tiden, mina hundar vill bara fram och slicka på kameran! 
Jättehäftig bild, som alltid, riktigt häftig ide. Gillar nog den första bäst. snyggt gjort med ljuset!
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Gillar version 2 bättre, känns som hunden är nyfiken på lensflaren (som den ju nog inte ser, om det inte ligger något bakom den på riktigt). En petitess är väl att rubriken känns lite felplacerad - får inte riktigt bilden att associera till det.
mvh Martin
Tack tack;) Det är ingen lensflare. Jag har målat vitt med ludd/feather i photoshop;)
Jag kallar bilden: Gips söker ljuset;)
Aha, där ser man - trodde det var en flare.
Nja, i rubriken här kallar du den Gips snabbare än sin egen skugga och då det i grunden var samma/liknande bild trodde jag du hade samma rubrik på dem. På Foto.Ifokus kallade du den Gips söker ljuset (den nedre bilden).
mvh Martin
Jag gillar första bilden bäst. Där får hunden ingen konkurrens av något annat.
Det är ju Gips som är den stora stjärnan
Underbar bild Gips, effektfullt med skuggan. Använder du både hårt och mjukt ljus? Du har ju lyckats få mycket bra ljus på soffan och får dessutom till skuggan, tänker jag.
Tack alla, på denna bilden har jag bara ganska hårt ljus ;)
Du är så himla duktig! *avisÄ älskar dina bilder:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.