(M) läskig lekbild
Här leker min italienska vinthund med min sheltievalp och det SER mycket värre ut än vad det är. Han låter (vrålar) när han blir lekfull (sju år gammal) och det kan se hysteriskt roligt ut på bild.
Svårt att få skärpa på en sådan bild där allt går otroligt fort, men jag tycker jag lyckades fånga en helkul sekund. =)
Hälsningar Anna med pälsklingar!
Ja verkligen en läskig bild, tycker även att själva redigeringen blev en aning effektfull, bilden känns hård.
Nästa gång de leker, testa att komma närmare hundarnas huvuden, nu känns det som att det är mycket som är med i bilden som egentligen inte skulle behöva vara med. Här är det hundarnas tänder som jag tycker verkar intressant som skulle kunna ta upp mycket mer av bilden än själva omgiviningen och hundarnas kroppar som mest känns stela.
Men som sagt, läskig bild, kul att du fångade den!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
vad kul kritik! Jag har fler sådana bilder, så jag lägger gärna upp fler. Ska bara rota rätt på dem. =)
Vilken bild! :D
Haha.. ja.. jag har två monster här hemma!
Har också haft ett sånt monster.. :D
Haha.. kul! Vad är det för ras/raser?
Det är finsk lapphund :)
Finns de i brunt?
Vad vackert!
De finns i alla färger :) Men vissa är snyggare, svarta lappar är snyggast (alltså i kroppsbyggnad, pälstp m.m) eftersom man förr mest avlat på svarta hundar. Vita lappar har ofta dålig päls och ser klenare ut, för att man inte riktat aveln mot vita hundar på samma sätt. De är ju renvallare i grunden så de mörka färgerna var då mest önskvärda för att de skulle synas i snön
Ahaa.. Där lärde man sig något! =) Tack, vad intressant!