Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettdjurfoto-ifokus
Läst 814 ggr
Mari
0

Problem med att ladda upp bilder

Upplever ni problem när ni försöker ladda upp bilder?

Det är visst ett problem med det just nu men det finns några saker man kan göra för att få upp bilderna och det är följande:

1. Se till att inget å, ä eller ö finns med i filnamnet, undvik också mellanslag.
  2. Bilden får inte vara för stor, testa att förminska så bilden är mindre än 1 MB så borde det gå lättare

har ni fortfarande problem? skriv i såfall här i tråden eller direkt till mig i PM så försöker vi lösa det

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

texasmamma
0

Att ladda upp bilder funkar för mig men har precis laddat upp en ny Avatar (i rätt storlek) och kollade i ett tidigare inlägg men där var den gamla kvar. Ska bil spännande att se om den nya kommer här

Japp, det funkade!

Mari
0

För mig fungerade det varken iförrgår eller igår att ladda upp bilder jur mycket jag än försökte Rynkar på näsan tänkte att det kanske är likadant för er andra medlemmar?

Ja avatarbilderna kan ta en stund innan den nya syns, den du har nu tycker jag är riktigt läcker! Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

texasmamma
0

Jag laddade upp en bild i går och en idag (till marstävlingen) utan problem, har minskat dem till 800 px på bredden.

Ja, den nya är jag nöjd med, är väldans svag för hundtassar och Texas har för det mesta minst en som pekar rakt ut när han sover.