Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 333 ggr
OlleA
0

(M) Kritik - Hungrig akrobat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Balansgång på lodrät lina…

OlleA
0

Kort vilopaus…

OlleA
0

…och så ner till maten!

Ann-SofieH
0

De här bilderna är bisarrt bra! Helt fantastiska, så jag tänker inte kritisera på något, det tycker jag alldeles för mycket om dem för.

Martin
0

Kritik ville du ha och kritik skall du få (för kritik behöver ju inte vara negativ utan kan vara positiv också!).

Det är en kul bildserie och som sådan tycker jag den klarar sig bra. Första bilden är häftig, ovanlig bild för mig - inte sett liknande på ekorren även om jag vet att den är en god klättrare även på rep. Tycker den saknar lite skärpa, men är väl inte lätt i det vädret och kan tänka mig att det gått snabbt också.

Andra bilden gillas också, lite rörelseoskärpa på tassen och hade kanske passat bättre med en helt skarp och stilla korre på en "vilobild" som du skriver. Men ansiktet är ju skarpt och fint och ett bra porträtt ändå. Tycker du har en bra avvägd bakgrundsoskärpa och tycker att regnet och den våta pälsen faktiskt tillför lite till bilden.

Sista bilden är väl den jag gillar bäst. Man ser hur smidig och stark ekorren är och vilken drift maten har. Tycker det är den bästa bilden i serien, och  bra komp och placering av ekorren!

mvh Martin

majlar
0

Ja, tänk vad en del får kämpa för maten, och en riktig kämpe visar  ju dom här härliga bilderna på ekorren på.

Riktigt bra och trevliga bilder.

OlleA
0

Tack ska ni ha! Glad