Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettövrigt
Läst 761 ggr
Gips
0

coolaste bilen är Gipsvanen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gipsvanen!

Mari
0

Jag hänger inte riktigt med? Ska denna bild motivlackas på en bil? :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Gips
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tjena! Inte motivlackas, men fotot ska klistras på bilen på något vis-hur de gör vet jag int'. Bilden kommer täcka hela baken på c:a 2x2meter förhoppningsvis eller om det vill sig illa endast ett fönster, (som är täckt) Jag återkommer med bild på bilen när den är klar. Bilen ska vara en annonspelare för en tidning;););)

Mari
0

Men vad coolt!

Man kan alltså beställa fotot som ett slags klistermärke att sätta på bilen?? Jag skulle nämligen vilja sätta en av mina bilder på min bil, som ett stort klistermärke på huven/taket :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Gips
0

Alla företag har ju åtminstone sin logga på deras bilar och ibland är det bild över hela bilen så det är inget nytt. -Men! Smakar det så lär det kosta;););)

Mari
0

Jag har alltid trott att det varit någon slags motivlackning inte så enkelt som ett klistermärke Oskyldig
Ja kostar gör det men det kanske det är värt också!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Gips
0

Jag tror det är något slags klistermärke som de kanske värmer på eller något? Polisbilarna har ju, ambulanser m.m.

Att bara få en 2x2meter bild utskriven lär ju kosta 2-5000:- tippar jag sedan ska man få den ditsatt. Jag tror vi snackar om minst 5000:-;););)

Motivlack måste ju vara ännu dyrare, då ska man anställa en kostnär!;)

Mari
0

Nu känner jag mig dum, jag har ju ett sånt där klistermärke på bakrutan på min bil… Fast det är ju ingen riktig bild utan bara en tecknad gubbe med text.

Det borde ju gå lika bra att sätta fast sådant även på lacken och inte bara på glasrutorna :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Gips
0

Fast de ska ju vara hyffsat vandalsäkra, därför är jag inte säker på hur de fäster bilderna, jag tror tex man inte bara kan dra av polisdekalerna på polisbilarna…det kan man kanske men då får man väl straffarbete i Boden;););)

Moa-16
0

Vad roligt! Men alltså, hur fick du honom att le mot bollen? x_x

Gips
0

#9 Det kommer jag faktiskt inte ihåg..hundarna ser oftast gladast ut när man plåtar de ute ..

Martin
0

http://www.klibbor.se/ finns en mängd länkar, bland annat till företag som gör dekaler mm till bilar.

Olika former av gjuten folie verkar vara melodin för "permanent" tryck som ändå går att demontera utan skador på lacken.

Finns några på sidan som tar runt 500-ingen för någon form av klistermärke dylikt av egna foton (60x60). På de flesta sidorna hittade jag inga prisuppgifter. Nu tittade jag inte så noga heller, i och för sig. :o)

mvh Martin

Moa-16
0

#10 Vad synd, jag som trodde du hade något magiskt ord att komma med "säg så och din hund ler mot det du pekar på" ;) Jo, det är sant!

Gips
0

Jag säger ofta oooooohoh, ibland smilar hon, ibland ylar hon och ibland skäller hon. Så vad det resulterar i är lite svårt att avgöra på förhand;););)

Moa-16
0

#13 Haha, ok, får testa det på min hund & se om det händer något… Är dock lite tveksam!

majlar
0

Hoppas på att få se någon bil med dekalen så att man kan skryta och säga att han som tagit bilden "känner" jag. Hi