(M) Påskharar
Tycker att det är lite små bilder, men annars tycker jag att du har lyckats riktigt bra. Det är svårt att exponera en bild helt korrekt om det är både mycket mörka objekt och mycket ljust i bilden, och det syns lite i den första där kaninen har "sotat igen" lite i ansiktet (ser det ut som, svårt att avgöra på den lilla bilden). De två andra hittar jag inget att anmärka på. Tycker nog att den andra bilden (#1) är den som du lyckats bäst med sett till allt som helhet.
mvh Martin
Super fina bilder. Inget som störde & inga onödiga skuggor..
Jag tycket att du exponerat bilderna bra, absolut inte för mycket och bilderna är varken för mörka eller för ljusa :)
Jag gillar bild nr 3.. tycker att du hade lagt upp sakerna fint & även kaninen satt helt perfect!
Bild nr 2 var också fin , gillar att skärpan var på kaninen & att fjädrarna var lite suddiga. Fin kanin!
Bild nr 1 hade också en fin skärpa " samma som bild 2 " bra att det var en svart kanin , det smälte bra in i bilden. Även trixit & snyggt att kaninen ligger i ägget..
Super fina bilder ! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 Tack! =) A
tt jag alltid ska lyckas göra dom antingen för stora eller för små ^^
#4 Tack så mycket!
Det är tur att man har så medgörliga modeller!
♥
Fina påskbilder du har tagit. Fint ljus och bra komposition.
#6 Tack så mycket! 
♥
Jätte fina bilder, fina arrangemang. #3 är finast tycker jag.
#8 Tack! :)
♥
Jättefina bilder! Vad roligt att dina kaniner är så medgörliga. Hade jag testat med den jag hade förr så hade han nog jämnat allt med marken och absolut inte velat sitta stilla :P
Glad Påsk!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Superfina bilder! Älskar 2:an men alla var fina,bra ljus och fina färger och kaniner! :D
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
#10 När jag brukar ta såna här kort annars brukar dom jämt, jämt bita sönder allt och vägra sitta still :P haha. Men denna gången verkade dom tycka det var kul :D
#11 Tack =)
♥

Haha naw vilka söta påskbilder, tycker verkligen om alla bilderna och tycker det är ett väldigt rent och stämningsfint motiv. Skärpan, ljuset och färgerna är perfekta och tycker bara att dom var så otroligt fina och skulle passa fint som påsk-kort 
#13 Tack 
Vad glad man blir av all positiv kritik! 
♥