Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 492 ggr
Anfa
0

(M) Kritik - springande hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kritik på denna tack!

Nikon D90 + 50/1,8D

Mitralis
0

Hittade hit för jag klickade på förslaget i uppdaterade inlägg så jag är absolut inget proffs.

Jag tycker om att det känns att det är liv i bilden och att man själv får fantisera om hur fort det går.

Tycker om att att det är bra skärpa på hunden och delar av marken så att bilden blir bra grundad. Att det andra är otydligt gör att man får bättre fokus på hunden som är det primära i bilden. Det enda jag skulle kunna tänka mej att ändra på är att bilden kanske skulle kunna vara en nyans mörkare, fast kanske inte. Det är ju fint ljus nu också och risken med en mörkare bild blir ju att sidan med skuggan blir för mörk Obestämd

Ser hur som helst väldigt proffsigt ut i alla fall tycker jagGlad

Anfa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mycket, kul att höra! Skrattande

provade mörka ner den en aning, vet inte om det märks men ;)

Mitralis
0

#2 Hm, om jag skrollar upp och ner så ser den övre mörkare ut än den i #2.
Jag kom nu på att det kan vara jag som har fel färger på min skärm och jag gissar att du ser den precis som den ska vara så du behöver nog inte fixa något mer med den Glad
Men som jag ser det här så gillar jag den som är lite lite mörkare för det blir "fräschare" färg på himlen då och det blir lite mer djup i bilden bakom vovven. Men om man ska gå på det som är modernt och som det "ska vara" så är det den ljusa som gäller Glad

Anfa
0

Haha oj då :S

Tack så mycket igen! Skrattande