Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: fotoutrustning
Läst 404 ggr
rahl
0

Sigma 70-300/4-5.6 DG APO MACRO

http://www.netonnet.se/art/foto/objektiv/objektiv-canon/tele/sigma-70-3004-56dgapomacroc/153669.5235/

Vad tycker ni om detta? Vi har redan canon 70-300 is usm men på grund av vi har två olika body så letar jag efter ett annat telezoom som inte kostar så mycket :) jag hörde olika åsikter om af i detta samtidigt som en tjej är väldigt nöjd med af till springande hundar. jag är lite tveksam om den kommer att hitta skärpa där jag vill?

AmandaChristina
0

Det är väldigt bra för priset. Jag älskar det och tar nästan aldrig av det!

Rexkanin
0

Min kompis har det, dock till Nikon, vet inte om det är någon skillnad. Har fått låna det ett antal gånger, och jag är inte hel nöjd med resultatet. Skärpan blir inge vidare och autofokusen är seg och högljudd. Men det här är bara vad jag har upplevt. :)

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

AmandaChristina
0

Därför kör man manuellt ^^ Jo men den låter som satan (jag har också till Nikon), men dåliga bilder blir det inte. Jag har fotat med det i några månader nu och är jätte nöjd med resultaten den ger.

rahl
0

Manual fokus är inget för mig :P klart att för de pengar kan jag inte förvänta mig en superbra men vi har en gammal tamron 55-200 som inte gör skärpa bilder nuförtiden så det dags att byta den.