(L) Kritik: Taxvalpen Ally
Jag är väll ingen expert, men jag kan säga vad jag tycker! :)
Bild 1: Fin, men staketet i bakgrunden stör lite, även kopplet, men eftersom du haft honom i två veckor kan jag förstå varför du har honom i koppel! :)
Bild 2: Hmmm, kanske lite svårt att fota när han viftar på tassen, men lite mer skärpa skulle inte skada. Även här stör kopplet!
Ett litet tips, sätt inte texten mitt på bilden över hundens huvud, man vill ju se ansiktsuttryck och det söta lilla ansiktet, jag tycker du kan sätta texten i hörnet nästa gång! :)
Tack för feedbacken :).
Staketet håller jag om, liksom kopplet. Jag har en annan bild där jag har beskurit bort staketet.
Jag håller även med dig om tassen. Varför det blev så var att jag hade automatiska inställningar på kameran och använde en ny kamera som jag inte riktigt har bekantat mig med.
Jag tycker det är lite svårt med djur, de sitter ju aldrig still :P.
Nu har hon lärt sig sitt namn någorlunda så så fort det blir fint väder (inte regn) ska jag ut och fota igen.
Texten tycker jag inte heller om egentligen men nu är den borta, då jag har hittat ett annat sätt.
Fina bilder med mycket känsla. Dock stör jag mig väldigt mycket på texten.
Som jag skrev tidigare har jag tagit bort texten, det var ett misstag att ha den där från början eftersom både jag och andra stördes på den. Nu lägger jag ingen text överhuvudtaget på bilderna. Utan har den dold istället.