Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettallmänt
Läst 661 ggr
NSphoto
0

Kritik - Fotosida

Nu visste jag inte riktigt om man kunde stoppa detta i Kritik, så jag sätter den i allmänt.

I alla fall, jag skulle vilja ha lritik på min fotosida:
www.NS-photo.weebly.com

Vore jättetacksam för all kritik jag kan få (:

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

Mari
0

Visst går det bra att få kritik här på en fotosida, fast du kanske får ännu mer respons inne på hemsidor.ifokus?

Vad jag ser direkt är att jag skulle vilja ha ett annat typsnitt, det d u använder nu är inte anpassat till webben. Tex verdana är mer lättläst på en skärm och är i mina ögon ett snyggare typsnitt än times new roman som har en tendens att se spretig ut på hemsidor.

På sidan information, citatet där, vem har sagt detta? Är det du? Jag skulle gärna vilja se ett namn på den man citerar :-)

Själva fotoalbumena tar jättelång tid för mig att ladda upp innan de startar. Har du förminskat bilderna så de är anpassade för webben eller är det själva visningsprogrammet som är segt?

Sedan är det en smaksak gällande portfolion, jag gillar mest när bilderna inte är uppdelade i kategorier utan att man har allt blandat på en enda sida och man då bara väljer ut sina absoluta favoriter.

Mycket trevlig sida med vackra bilder. En sak jag skulle lägga lite tid på är texterna du skriver, få dem att verka lite mer genomtänkta.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

NSphoto
0

Okejj, ja det ska jag göra. Minns inte om jag gjort det (:

Okej, jag vet inte hur det ser ut på andra datorer och skärmar, men på min så blir det bra, jag ska ta och fixa till det :)

Det är jag, jag kom på det först på svenska, men lät mycket bättre på engelska.

Hmm, då vet jag inte. Bilderna är anpassade för webben, kanske då är visnigsprogrammet som är fel, jag vet inte. Fungerar som det ska på min dator i alla fall. Ska kolla upp det lite (:

Ja, jag har valt att göra så, men vem vet vad som händer nästa gång jag gör om.

Joo, har själv tänkt på att jag borde skriva om dem. Vet inte riktigt bara hur.
Tack för att du tog dig tid att ge kritik :)

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se