(M) Kritik - Hund
Ganska nöjd med dessa bilder, så skulle verkligen vilja ha lite kritik på dem (:
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
och denna…
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
och sista…
//Nikita.S
Läckert skärpedjup i första bilden! Jag noterar att det är lite abrupt övergång från suddigt till skarpt framför hunden. Är det en effekt av mycket stor bländare? eller har du fixat lite oskärpa i PS? Om det är det sistnämnda kanske du kunde ha mjukare gradient. Läckert hur som helst. Bilden är knivskarp, bra komposition, snyggt tassarbete med pinnen :)
Tvåan är en action-bild med perfekt skärpa, inte lätt att få till. Snyggt jobbat!
#3, Tack så mycket (: Angående första bilden så har jag använt mitt telezoom på 4.5-5.6, så hög bländare, inte särskilt. Men jag låg så jag skulle få med ordentligt av förgrunden då jag ville testa något nytt.
Ännu en gång, tack för din fina kritik! (:
//Nikita.S