(M) Border Collie
Skulle gärna vilja ha lite kritik på min BCtjej :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag hade gillat bilden riktigt mycket, men det stör mig massor att inte hela huvudet kom med.. Men jag förstår att det va en sån där ögonblicksbild när hon satt sådär gulligt :)
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

#1 jo jag stör mig på det jag med, men jag satt lite för nära ^^
Jo en ögonblicksbild var det allt, eller det enda ögonblicket hon var stilla under den timmen vi var där iaf ;)
#2, Förstår ^^,
Men jag skulle jättegärna vilja se liknande bilder.. Alltså sådär lite underifrån. För jag älskade färgerna i bilden, blev riktigt vackert med hennes kritvita ansikte mot den klarblåa himlen och dom gröna träden!
(Väntar med spänning på mer bilder på skönheten - så ut o fota nu ;))

#3 haha jo det blir ut att fota imorgon nu när det är sånt fint väder :) Får bara hoppas på att hon inte har allt för mycket spring i benen ;) Sen måste hon sitta åt rätt håll också ^^ Andra halvan av ansiktet är svart ;)
#4, Ah men gud.. Ännu ballare!
Kan du inte testa o se om du kan få nån bild typ underifrån men framifrån om du förstår vad jag menar? :P
Eller en sån där bild, fast från båda sidorna.. Hade vart rätt ballt sen o sätta ihop dom bredvid varandra eftersom det förmodligen kommer se ut som två olika hundar =O
Gud, din tjej gav mig värsta fotoinspirationen nu - jag tackar!!

#4 haha jo självkart kan jag det :D
Haha du gav mig också fotoinsperation så det jämnar ut sig ;)
Men om du skulle komma på träningsträffan som vi pratade om på Hif så får du se tjejen i verkligheten också ;)
#6, Super!
Haha, jag vet ju en som kommer ligga hack i häl med din fröken för att knäppa massa bilder på skönheten 

#7 haha :P och jag vet någon som kommer knäppa massa bilder på din fina tjej 
#8, Perfa, två flugor i en smäll
- nä nu ska jag sluta proppa tråden med massa OT-inlägg, haha.

#9 hahah :D
Andra halvan svart?! :O Måste ju bara ses 

#11 haha japp andra halvan är svart :) Ska ut och ta lite nya bilder idag så det lär komma upp lite bilder senare :)
Gött 
Håller med om att det är en härlig pose. Det vita mot det blåa. Jättefint

För mig funkade bilden kanon, detta är den typen av bilder som jag gillar pga att den är utanför reglerna, först tittade jag på din bild och…… sedan tittade jag en gång till och gillade det jag såg. Det stör inte mig det minsta utan tvärtom att hela huvudet inte är med. En riktigt fin bild enligt mig.

#15 tack :)
Glad snygg hund men jag hade antingen sattsat på en helt blå eller helt grön bakgrund dvs tagit bilden mer uppifrån eller nerifrån annars inget större "fel" med bilden;)