Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-hård
Läst 505 ggr
Ratlings
0

(H) Dagens favoriter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade en kompis på ängen idag, med hennes häst. Fick två bilder jag vart ganska nöjd med! Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Ratlings
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skrattande

// Lise

Mari
0

Jag gillar dessa bilder, de är inte som vanliga. Roligt att se någon som vågar ha mycket förgrund i bilderna (tänker på bild nr 2)

Dock är det ett minus att själva motivet saknar skärpa men å andra sidan ger det lite effekt men jag tror ändå det vore trevligare bilder om skärpan suttit annorlunda.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ratlings
0

Det var meningen att skärpan skulle sitta på annat än ekipaget, men alla gillar ju olika! :) Själv älskar jag bilderna :D

// Lise

Gips
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det var intressanta bilder men jag tycker att motivet ska vara skarpt, på den punkten är jag mycket principfast nästan alltid,;););)

Ratlings
0

#4 Hehe okej :p

// Lise

NathalieT
0

Tycker att dom är jätte fina. Tycker det är jättefint när själva motivet är lite suddigt, eller hur jag ska uttrycka mig :)

Ratlings
0

#6 Tack :D

// Lise

felixhaljeskog
0

Där fick du till det skarpt tycker jag, och bra att fokusen inte ligger på ryttaren !

skit fina Glad <3

Ratlings
0

#8 Tack Flört<3

// Lise

NSphoto
0

Jag gillar bilderna, jag brukar oftast vilja se att fokuset ligger på motivet, men dessa bilder gjorde sig bra såhär, superbra färger och ljus. Dock hade jag nog velat att fokus på andra bilden kanske legat på stenen istället (:

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

Alvi
0

Tycker att ryttaren och hästen var lite för mycket ur fokus. Jag ser bara gräset och inte motivet du tänkte fota. Det är min åsikt fast alla gillar olika saker. ;)

/ A

IceJossan
0

Mycket härliga bilder!

Jag gillar förtsa bilden bäst, den inger en sorts lugn, utstrålar en harmonisk känsla. Andra bilden som är mer fartfylld hade jag nog velat se lite mer utzoomad och bättre skärpa och fokus på förgrunden - den är lite suddig.

Men riktigt härliga bilder är det iaf, behaligt annorlunda!

Ratlings
0

#10 Tackar :)

#11 Motivet för dagen var ju självklart ekipaget men dom här bilderna är tagna såhär med flit! :)

#12 Tack ^^

// Lise