Måste bara visa!!
Måste bara visa denna bild som jag tog på ett bi som jag såg satt fast vid en blomma, i massa pollen eller något…. trodde jag..
men sen när jag visa mamma och zoomade in, då såg vi att det var en spindel som hade bitit sig fast i biet.
Efter jag hade sätt vad det var så gick jag och tog flera bilder.. Här är en av bilderna…
Oh shit!! Otroligt snyggt fångat! Vilket motiv asså, helt otroligt! Har aldrig sett något liknande. Snyggt!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#1 Tack! Jag blev chockad när jag såg vad det var…
WOW! Helt fantastiskt! En av mina favorit bilder någonsin!!! Håller med #1 , har ALDRIG sett något liknande!

Ojojoj va häftigt! Vilket klockrent motiv!!! 
Oj vad coolt! Får rysningar när jag ser spindeln, den ser så läskig ut.
Dock tror jag inte att det är ett bi utan en sån där blomflyga som ser ut sm ett bi
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#3 Tack, Vad kul att höra!!!
#4 Tackar tackar.
#5 Tack, jag rös också flera ggr när jag insåg vad det var för något… Jag tyckte det såg ut som ett bi, men det kan ju ha varit en blomfluga.
Ser ut som en albino spindel, lika vit som blomman för att den ska kunna lura på byten.

Bra bild. Jag tycker det ser ut som en blomkrabbspindel. Ändrar färg från vit till gul så den kan lurpassa på sitt byte.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#7 Tack, jaha finns det en spindel som heter så?! Det visste jag inte. Det kanske är en sån
Smart att ha en färg lika blomman.

#9 Ohh, ja där var en sån likadan… Vilka djur..
Häftig bild.
Det är kanske en krabbspindel..
Häftig bild!
Vilken snygging.
#11 Tackar..
#12 Ja..hi,hi

#14 Den var häftig också! Jag tror den spindeln är en hane, för honorna var oftast större och hanarna hade nån sån där färg. Stod det när jag läste om dom.
Vilken ögonblicksbild!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Wow! Snacka om en once-in-a-lifetime bild!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nice du verkar ha fått skärpan där den ska vara, på spindelns ögon;)
asså fy tusan xD hur vågar ni ta sånna bilder??? sketaläskigt(!) men sjukt bra bilder allihopa =) det är bara jag som är löjligt rädd för spindlar ^^ klart imopnerad av dessa bilder =)
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3
Vad cool :o
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Tack så mycket för fina orden:) Ja, det var lite läskigt. Jag vaar med i en fototävling med den och där kom jag på 4:de plats..så det var rätt kul!
#17 Ja, verkligen!
Riktigt fräck bild!
OMFG!
#22 Tack
Den var skitsnygg! Men jag blir riktigt äcklad av insekter! Men jag älskar ändå bilden XD
#25 Ha..ha tack! Ja den är lite läbbig
Haha Underbar :D
Klockren bild! :)
Jättebra bild men är lite lagomt äcklad av spindeln;)
Säger nog som dom andra… ENORMT BRA BILD!!! Men den där spindeln även på #9 och #14 ger mig rysningar :-P
Otroligt bra bild! Var stolt!
Men skämms för att lägga ut bilder på spindlar, ush, ryser när jag ser den… 
Riktigt häftig bild! Det är sällan man får sånna ögonblicksbilder :)
Tack vad glad jag blir!!!
Men hjälp! Jag har extrem spindelfobi egentligen, men den där bilden gjorde mig grymt faschinerad!
Snacka om att vara på rätt plats vid rätt tillfälle - och att kameran dessutom var med är ju bara lyckat! Som #17 sa, once in a lifetime bild!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Tack, ja det var ganska ovanligt! Och att flugan var där precis så man fick med på bild när spindeln tog den… Det är nog en Once in a lifetime bild!