Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 764 ggr
OlleA
0

(M) Kritik - Grävling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En grävling lyckas man inte fotografera varje dag! Glad

OlleA
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

*putt*

idaah
0

Fin bild, men tycker att den är liite för ljus, men det kanske bara är jag som tycker det? Du kanske kan lägga på lite mer mörk färg på den, så man ser grävlingen lite mera? :)

Men annars så är det en fin bild, det måste vara svårt att hitta grävlingra att fota? ^^

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Martin
0

En ögonblicksbild och som kritikbild tycker jag inte riktigt att den duger - du kan betydligt bättre än så. Jag tycker att huvudmotivet är för mörkt.

Men jag förstår också att det är snabba puckar när chansen kommer och att man kanske inte hinner se över alla inställningar osv. Själv har jag aldrig sett levande grävling, utan bara när de ligger längs våra vägkanter.

Upplevelsen som sådan måste dock varit fin och som dokumentbild tycker jag att den är bra.

mvh Martin

OlleA
0

Tack för era kommentarer, ni har helt rätt i att kvaliteten inte riktigt är vad den borde vara. Men det gick så fort när grävlingen kom springande över vägen att jag är glad att jag överhuvudtaget hann få upp kameran. Under de ca 30 år jag har fotograferat är detta andra gången jag har lyckats fånga en grävling på bild.

Olle