Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettallmänt
Läst 582 ggr
OttoIsTheShit
0

Ny här !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej tänkte bara presentera mig lite. Fotar knappt. Har för tillfället bara mobilen och ja, inte världens bästa kamera. Men när ska ta och skaffa mig en kamera när man har råd att slänga ut lite extra på det. Någon som vet någon bra eller som ni trivs med?

Slänger iväg en bild på katten jag tog i förbifarten för nåra år sen :)

MVH Jessica

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Mari
0

Välkommen Jessica!

Du är varmt välkommen hit till djurfoto, även om du "bara" har en mobilkamera, dessa bilder får man ocks visa upp.

Hur mycket kan du tänka dig att lägga ut på kamera och utrustning? Jag kan varmt rekomendera samma modell som jag har - en canon 40D, har även haft en canon 350D som jag också kan rekomendera (eller någon av uppföljarna då 350D är gammal och inte längre tillverkas) om man är helt nybörjare med systemkamera

Det finns även ett par recentioner av kameror bland våra artiklar och jag tror säker du får fler tips av medlemmarna här inne :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

OttoIsTheShit
0

har tänkt å vänta ett litet tag innan jag köper nån så kan jag lägga ut lite extra på utrustning ;P tack för tipset :) ska läsa dom artiklarna

Maybe it's not too late

Moalinn
0

Välkommen!

Ska bli roligt att se dina bilder, om du kommer lägga upp några då, för det är verkligen inte ofta man ser bilder tagna med mobiler här på iFokus :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

OttoIsTheShit
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

är det ända jag använder nu för tiden :P digitalkamerans sladd är borta-.- kan se om jag hittar lite bilder nu :)

Maybe it's not too late