(M) Trav; fart
Jag skulle gärna se den i lite större format för att kunna bedömma den bättre. Först tyckte jag inte om "hig-key"-stuket med den väldigt ljusa bakgrunden, men ju mer jag tittar på den så gillar jag det. Hästens muskulösa och mörka kropp blir en bra kontrast mot det.
Gillar nog inte riktigt kompet ändå. Främsta hästen bra placerad men det känns avkapat och halvt med bara halva ekipaget bakom. Jag gissar att det kommer ännu fler hästar och blir ännu mer rörigt ännu längre bak och det är därför som du kompat som du gjort. Det är såklart svårt när inte ekipagen är ensamma på täppan… men jag tycker ändå att du har gjort det bra!
mvh Martin
Hm jo det har du iförsej rätt i! Gjorde ett försök att klona bort den bortesta hästen,men det blev kanske lite för kladdigt och "falskt"? 
♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 Jag gillar denna bild mer, för att då ser man bara denna häst och sen ser bilden större ut också. Gillar att bilden är i svart/vitt.
Men på ena hjulet så ser det suddigt ut eller det kanske bara är för att du har klonat bort den andra hästen? Men bra jobbat! 
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus