Ljuvliga valpar
Tänkte jag skulle dela med mig av lite bilder på ljuvligas små valpar. Dessa är av rasen staffordshire bullterrier och lite drygt 6½ vecka - 7 veckor (2 kullar) gamla. Otroligt härliga små sötsaker och tack och lov går vi inte hem "tomhänta", då en av tikarna ska flytta till oss sedan.
Stolen var tydligen ett bra ställe att vila under.
Det finns inget mer hjärteknipande än en valpblick!
ååh så charmiga o söta dom är :D

#6 Mmmmmmmmmmmums! Denna valpen väckte precis ett otroligt ha begär
vilken pärla!.
Åhh underbara!!!
#2 Alltså underbaraste bäbismagen!
Den till höger i inlägg 5 kan jag norpa på en gång. Så himla fin!
Toksöta! Jo, nog väcks habegäret allt, ge mig en valp nu… Jag vill gosa med en sådan där mage… :)
Nej så söta x'3
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Jag förstår erat ha-begär!
Om vi inte skulle haft en tik från en av dessa kullar, så hade ha-begäret varit tusen gånger värre.
Nu är det mest otålighet vi känner, tills vi får hem lillfröken!
Underbart söta :)
Håller med rubriken Ljuvliga valpar. Snosa på lilla maggen är väl ljuvligt mjukt mot kinden. Tack för att du visade oss.
#2 Hahah otroligt gullig! :D
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg

Nej nu fixar jag snart inte detta mera, jag har varit inne och tittat på ditt "charmtroll" minst 10 ggr och snart kommer jag upp och "hundnappar" godingen
Ånejdu, här blir ingen hundnappning av vår tösabit.
Du får nappa någon av de andra 14 istället. 

#19 Attans! Den vovven gick rakt in i mitt hjärta
.
Måste ju dela med mig av lite fler valpbilder, nu när vår fröken är hemma nu.
Bäst att hålla tungan rätt i munnen när man springer.
Busar för fullt med Grim, som för övrigt är väldigt glad över att ha henne här nu. ^^
Försök till porträtt.
Inte helt lätt med en liten fröken som har svårt att sitta still. 
Nej så söt hon är 
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så söta :)
Men en fråga är inte denna rasen "svår" att träna och så?
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
#27: Hur menar du med "svår" att träna? 
Staffen som ras är väldigt lyhörd och således ganska lätt att ha att göra med.
Dock kan jag väl inte direkt påstå att hanen är något för lydnadstävling.
Men vanlig vardagslydnad är inga problem. ^^
#28 Att tillexempel om dom har blivit utsatta för våld om man ska adoptera en sådan hund om man vill träna dom, hur är dom då i betendet om dom är lätta att träna eller agressiva?
För att jag tänker på att adopter en hund i framtiden som har blivit utsat för våld, om du kan rekomendera denna ras i så fall?
(hoppas att du förstår vad jag menar, det kan låta lite förvirrande)
Mvh Ida med djuren!
#29: Just hur de reagerar om de blivit utsatta för våld kan jag inte svara på med säkerhet. En staff har ett väldigt stort förtroende för just människor och jag kan tänka mig att det kan ta lång tid att återfå det förtroendet om det försvunnit. Åtminstone om man läser beskrivningarna hos olika Rescues som har staffar som kommer från missförhållanden. Även om sånt såklart är skiljer från individ till individ och vilka förhållanden den levt i tidigare. Om de blir aggressiva eller ej skiljer nog även det mellan individerna. Men de jag läst om har mest verkat vara mer åt det låga nästan apatiska hållet i början. Sen kan det ju även vara så att de individer som varit aggressiva inte tagits om hand alls av dessa Rescues, utan fått somna in.
#30 Okej, då har jag fått lite fakta/beskrivning om dem. Får tänka lite mer på det då (att adoptera en sådan hund).
Tack. :)
Mvh Ida med djuren!