(H) Påfågel och Björnungar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Igår var jag på kolmården, och självklart fick kameran följa med. Tyvärr så var det väldigt disigt då åskan gick hela dagen. Men några bilder kunde man godkänns i alla fall (: Skulle vilja ha kritik på dessa (:
För er som vill se alla bilderna, finns de att kolla på HÄR
Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus
Påfågeln: Lite mörk bild på en fantastisk majestät i vackra glittrande färger som säkert skulle varit bättre i solstänkt och åskstänk - men vädret kan vi som fotografer inte göra mycket åt.
Björnungarna: Fantastisk bild tycker jag - två lekande björnungar. Lite synd på mamma (?) björn som syns i ena kanten men jag tycker inte det stör allt för mycket - bra och intressant foto med mycket liv i på de lekande ulltussarna!
mvh Martin
Älskar den första bilden! Tycker om att den är mörk, haha. ;)
Jag är faktiskt mest nöjd med den första bilden. Den är Mörk på rätt ställe, tycker jag. Det framhäver påfågeln på något vis (: Nån mer son tycker och tänker? (:
#5: Jag håller helt med. :) Det var precis så jag menade, men skrev inte så utförligt.
Väldigt vackra bilder! Den första tyckte jag inte vad något fel på att den var mörk, det gjorde sig bra med den blåa färgen..med lite mörkare ljus.
Den andra bilden var också inget fel på , lite synd att bara en liten del av björnmamman blev med..men annars en jättefin bild. Kul att ha bild på ungarna!
Tack så mycket. Ja, det är synd på mammabjörn som också ville vara med på varje bild.. men what to do, liksom.. Jag skulle i alla fall inte vilja gå in och flytta på henne ^^
#8 Inte? Varför inte det
Den biten jag ser av henne ser kramgo ut i alla fall 
Underbara bilder förresten ^^
Den första gillar jag, det ser ut som om han vet att han är snygg ^^
Och andra är jätte gullig, kanske du kan klona bort mamma björn? ;P
À har fundera på det med, men med tanke på att både stenen och staketet ska stämma så tror jag att det kommer bli jättesvårt att få snyggt. Jag är inte så bekväm med kloning att jag vill göra så Mycket..
Väldigt fina bilder tycker jag! 
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Håller med om att bilden på påfågeln är jättesnygg i sin mörka ton! Det enda som jag tycker kunde förbättras med bilden är lite mindre luft underst.
Men det jag främst ville säga: Ser ut som om påfågeln går runt i blåa converse! 8D
#13 Precis, jag tyckte också det ser ut som den har blåa converse