Medarbetare sökes!
Då flera av sajtens Medarbetare under en tid har avgått söker vi nu flera nya Medarbetare som vill hjälpa till att driva sajten.
Det är inget krav på att man vill, kan och ska göra allt som här nedan radas upp men så länge man är intresserad av något går det bra att söka.
Vara aktiv på sajten, kolla inlägg för att eventuellt svara på frågor, kommentera, flytta till rätt kategori med mera
Skriva artiklar eller ha idéer till artiklar
Hjälpa till med tävlingen Årets Djurfotograf
Gärna ha kunskap gällande fotografering, redigering och dyligt
Vara kreativ och ha idéer på hur man kan utveckla sajten till det bättre.
Ha ett stort intresse för djurfotografering
Är du intresserad av att hjälpa oss med sajten?
- Skicka då ett PM till mig.
Vi har ingen åldersgräns på att vara Medarbetare, bara man har intresset.
Har ni frågor går det bra att ställa dem direkt här i tråden eller skicka ett PM till mig.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Hej Alla!
Tänkte bara meddela att jag har ont om tid att vara inne på iFokus under denna vecka, vilket tyvärr betyder att jag har svårt att koncentrera mig på de PM jag fått från er som vill hjälpa till på sajten.
Jag har inte glömt bort er! Utan kommer att ta tag i detta igen under nästa vecka eller i slutet av denna, beroende på när tiden kommer tillbaka till mig :-)
Fortsätt gärna att skicka in intresseanmälningar, det behövs flera Medarbetare på denna sajt så var inte rädd att hojta till om ni är intresserade.
Vill även passar på att informera lite extra att Sajtvärd och Medarbetare inte ska delta i tävlingen Årets Djurfotograf, även ni som blir nya Medarbetare kan tyvärr heller inte delta i tävlingen från och med att ni blivit Medarbetare.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Behöver ni fortfarande medbetare?
#2 Japp, fast Medarbetare som kan hjälpa till med att skriva artiklar :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 Vad för artiklar skulle det i sånna fall vara? :)
#4 Allt djurfotorelaterat :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Nu känner jag att vi fått in många nya Medarbetare så nu är det inte längre aktuellt med att ta in några fler.
Dock om du känner att du ändå vill vara med och hjälpa till, speciellt om du kan och vill skriva artiklar så skicka gärna ett PM till mig så kan vi prata om saken :D
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se