Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 618 ggr
Charlie2006
0

(H) Hamstrar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tänkte jag ville ha lite kretik på några bilder jag fotade igår Glad. Vad jag kan göra bättre och vad som är bra. Så man kan bli bättre Skrattande.

Först ut en guldhamster vid namn Hope..

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

samma hamster som ovan

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Franklin

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Ginova.

Det var sista bilden Flört

Min hemsida

//Frida

Moalinn
0

Jättesöta!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga för dom är verkligen jättesöta och fina bilder! :D

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[linneasandberg]
0

den första/1 skulle jag vilja ha lite mer luft över huvudet :) dem andra är verkligen söta! speciellt den andra/2 :D

IceJossan
0

Helt sjukt härlig bild på Franklin! Mycket vackert uttryck som du fångat perfekt!

Fast jag hade velat ha fokus på ögonen istället för nosen, och att signaturen sitter för tassen är lite störande, jag hade helst velat se hela tassen.

Men behagliga färger, kontraster och bra skärpa där det väl är fokus. Mycket bra bild, men jobba på fokusen!

MoaLarsson
0

På första bilden skulle det varit fint om man hade sett hela hamstern annars tycker jag de övriga bilderna är jätte fina!

majlar
0

Jättesöta bilder. Nr 2 är för gullig, han ser så pillermarisk ut.