(M) Kritik - Katt på gunga
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kritik på denna bilden vill jag gärna ha
.
Själv hade jag väl viljat att solen hade varit frame, så att bilden blev mera liv i. Även att Elektra hade tittat mot kameran. Sen att tassarna var lika långt fram. 
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Förstår att du ville ha solen, det vill jag ofta också ha. Men det blir ofta väldigt mycket skuggor som man inte gillar.
Men din bild är riktigt bra! Hade bara placerat liite mer åh höger, inte många cm utan bara lite. Och även tagit bort stolpen som är ovanför huvudet även om det kanske skulle se lite konstigt ut.
Men gillar faktiskt bilden ! :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#1 Tack så mycke för kritiken :). Tänkte först ta bort stolpen, men då hon sitter på en gunga, tycker jag det skulle se konstigt ut, som att den skulle sväva i luften. Men kanske jag skulle redigera så stolpen blir suddig?.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Jo, det kan du ju testa o göra och se hur det blir! :)
Medarbetare på Djurfoto
Har suddat stolpen, även flyttat katten lite åt höger, fick skapa lite bakrund som inte fanns där 
//Frida
enligt mig blev det mycket bättre! :)
Medarbetare på Djurfoto