Ett litet tips
Hej på er.
Här kommer ett litet tips till er allihop. Jag tänkte att jag lägger en länk här eftersom vi har samma intresse och kanske ni kommer gilla det ni läser.
Hoppas ni gillar den :-)
/Charlotte
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
Hm, jag förstår inte riktigt? Jagar du mer besökare till din blogg?
Har sett att du lagt ut länken på flera sidor här på iFokus och jag kan tyvärr inte direkt hitta något i din blogg som direkt skriker djurfoto?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Självklart jagar jag besökare, det är väl därför man bloggar :-)
Jag har lagt ut min länk på de sidor som jag själv besöker (de flesta om djur) och jag tänkte att är man intresserad av djurfoto är man intresserad av djur, men jag kanske hade fel. Men det är ju frivilligt att fortsätta läsa den om man inte tycker att den är något att ha :-)
Det var bara ett litet tips, inget illa ment.
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
Jag tog inte illa upp även om det kanske lät så nu när jag läser igenom mitt svar. Blev bara så förvånad över att bloggen inte handlade om vad jag först trodde 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Oki :-)
Jag har hållt på mycket med djurfoto tidigare, framförallt hästar men efter att jag gick in i väggen och fick lägga ner mitt företag så har det runnit ut i sanden, men jag hoppas kunna ta upp det igen senare.
Håller på nu att göra en ny sida till bloggen (kommer omdirigera när det är klart och då kanske jag gör en sida för foto också. Hade kanske fått igång mig igen :-)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag gillade din blogg skarpt! Jag höll på att trilla av stolen när jag läste biten om högtrycks tvätten
.Du har ett härligt beskrivande sätt i din skrift.
Tack!!! Verkligen!! :-)
Hej igen. Mina besökare ökar mer än vad jag trodde så nu har jag gjort slag i saken och skaffat en egen domän så adressen till nya sidan är:
Lite ny design också, kom gärna med tips om något ska ändras :-)
Ett tips är att du anpassar själva bildern i headern så bilderna är i rätt storlek, nu är de väldigt väldigt pixliga.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Japp, jag såg det. Ska fixa det!! Tack!