Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 403 ggr
dermot
0

(M) Tiger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tycker ni om denna bilden? Fotade den i Orsa Björnpark i Dalarna :) Varken redigerad eller skuren, endast mitt namn ditsatt!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Pollyanas]
0

Me like :) Men kan du inte göra det lite mörkare och så gör du det lite ljusare precis just runt tigern och även låta hans potentiella stig framåt vara lite ljus, iaf som om man kan ana vart han är på väg. Ingen aning hur det kan bli men var bara en tanke jag tyckte verkade lite spännande :)

dermot
0

#1 Jag är fortfarande nybörjare på alla redigeringsprogram, så får öva lite ^^ Men ska se vad jag kan fixa! Bra idé! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

majlar
0

Annorlunda och fin bild. Trevliga små vita fläckar bakom öronen. Det har jag aldrig sett förut.

[linneasandberg]
0

lite mer kontrast kanske? :D Tycker bilden var riktigt mysig :3 skulle tänka mig ha den som tavla i rummet!

dermot
0

#3 Du, det har jag inte ens märkt :o :)

#4 Är fortfarande ny på redigeringsprogram, men så fort jag lärt mig så ska jag fixa det! :D Ja, jag ska försöka fixa så det blir en liten tavla faktiskt ^^^

Den är förresten fotad genom en glasruta, så antagligen därför bilden är så "matt" :)

// Anka