(M/H) Kaninunge
#1 Tack! Väldigt uppskattad kritik, något jag absolut kommer tänka på till nästa gång! 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Väldigt fin bild :)
What doesn't kill you makes you stronger.
#3 Tack! :) En riktigt go kanin med, han hoppar superduktigt enligt nuvarande ägaren ^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
måste bara fråga en OT sak, vem är dens föräldrar? :)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#5 Haha det kan du klura på ;)
Nej, det e Elsa och Danny, Ciddes brorsa 
// Anka
#6 åhh en elsa bebis :D så himla söt och fin bild :)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#7 hhihi jaa :DTack!
// Anka
vad fin bild! :D
vrf skriver alla (M), (H) eller (M/H)? :P
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#9 Tack :)
(L) betyder Lätt kritik
(M) betyder Medel kritik
(H) betyder Hård kritik :)
// Anka
aha ;)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Fin bild, lite tråkigt bara att det är så mycket olika ljus och skuggor eller vad man ska säga :/ Skulle även vilja att kaninen satt mer upp och hade öronen mer framåt, i det där läget ser kaninen ganska rädd ut, även om den ändå ser rätt harmonisk ut, eller hur man nu ska förklara det ;)
Hoppas att du förstod lite av det jag skrev i alla fall, är trött och då blir nästan inget bra, hehe..
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
#12 Tack! :) Haha, ingen fara. ;)
// Anka