Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 561 ggr
dermot
0

(M/H) Kaninunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotad i våras, en av ungarna ur årets första kull!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

AnnaCDSG
0

Vacker bild! Ser ut som en bild från en sagovärld.

Lugna, fina färger och mysigt med solljuset och mossan.
Lite mer luft åt vänster och fotad ur en lite lägre vinkel hade gjort den ännu bättre tycker jag, men det där med vinkeln är ju inte alltid så lätt att få till i naturen.

dermot
0

#1 Tack! Väldigt uppskattad kritik, något jag absolut kommer tänka på till nästa gång! Glad

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Bamse 08
0

Väldigt fin bild :)

What doesn't kill you makes you stronger.

dermot
0

#3 Tack! :) En riktigt go kanin med, han hoppar superduktigt enligt nuvarande ägaren ^^

// Anka

Alone
0

måste bara fråga en OT sak, vem är dens föräldrar? :)

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

dermot
0

#5 Haha det kan du klura på ;)

Nej, det e Elsa och Danny, Ciddes brorsa Flört

// Anka

Alone
0

#6 åhh en elsa bebis :D  så himla söt och fin bild :)

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

dermot
0

#7 hhihi jaa :DTack!

// Anka

Frida B
0

vad fin bild! :D

vrf skriver alla (M), (H) eller (M/H)? :P

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

dermot
0

#9 Tack :)

(L) betyder Lätt kritik

(M) betyder Medel kritik

(H) betyder Hård kritik :)

// Anka

Frida B
0

aha ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Julia-H
0

Fin bild, lite tråkigt bara att det är så mycket olika ljus och skuggor eller vad man ska säga :/ Skulle även vilja att kaninen satt mer upp och hade öronen mer framåt, i det där läget ser kaninen ganska rädd ut, även om den ändå ser rätt harmonisk ut, eller hur man nu ska förklara det ;)

Hoppas att du förstod lite av det jag skrev i alla fall, är trött och då blir nästan inget bra, hehe..

Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv

R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.

"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

dermot
0

#12 Tack! :) Haha, ingen fara. ;)

// Anka