Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 521 ggr
[Lostmybrain]
0

(M) Kattdröm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tar emot all tänkbar kritik! Skrattande

MoaLarsson
0

Jag tycker bilden är  jätte fin! Dock skulle jag velat ha lite mer fokus på katten :)

Adrina
0

Jättesnygg! Hur ser den ut i sepia eller svartvitt? Det ser verkligen ut som att han/hon drömmer sig bort & kollar på molnen i himlen.

[Lostmybrain]
0

Tack!

#2 I både sepia och svartvitt ser man inte den här ''drömmande'' känslan :P Utna det blir mer en katt i gräset ^^

[Lostmybrain]
0

Kan säga att jag vart lite osäker på om bilden skulle anses överexponerad^^ Jag tycker lite det och det stör lite, men drar jag ner så försvinner drömkänslan igen :/

[Ebfotograf]
0

Jätte fin bild i hel het, lite tajt beskärd. Skulle vilja ha mer kontrast. Överexponerat gör bilden fantastisk.

majlar
0

Härlig bild.

uffelarsen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Helt enkelt kanon!  En av dom bästa kattbilderna jag sett här på länge, Man kan knappt låta bli att undra över vad det är katten tänker på, bilder som ger en reaktion är oftast bra bilder antingen man tycker om motivet eller inte, annars blir det bara en bild bland alla andra. Här har du fått med allt som gör en bild bra enligt mig.

[Lostmybrain]
0

åhh tack! vad glad man blir :D

#5 det var lite störande saker i bakgrunden som ett hus och lite hinkar^^ har ännu inte lärt mig kloningsverktyget så det fick bli så :P