Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-medel
Läst 496 ggr
dermot
0

(M) Knäppis till hund!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som vill ge lite konstruktiv kritik på min knäppa lilla vovve? Flört

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

bambiiii
0

suuper fin bild,jag fattar inte hur du kunde fota när han hoppade! ;) söt litewn vovve förresten

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

dermot
0

#1Tack! Ja, hon är verkligen söt!

Man får ha lite lockbete ;)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

majlar
0

Fin bild med mycket rörelse i. Fina färger

dermot
0

#3 Tack! :)

// Anka

Gips
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Han kunde ju hoppa mot solen så han blev bättre belyst vilket skulle gå att ordna då bilden är arrangerad. Jag hade valt tele typ 200mm till denna bilden om du hade en medhjälpare som höll i godbiten -för att få suddigare bakgrund, man kan ha hyffsat stor bländare med för att få suddig bakgrund, jag skulle också ha mer luft till höger än vänster alltså tvärtom som det är nu. Det var mycket jag anmärkte på men faktum är att det är en mycket kul bild trots att den har förbättringspotential;);)

dermot
0

#5 Tack! Nu förstår jag inte riktigt det här med kamerasnack, och inte kan jag redigera heller,, men jag förstår hur du menar :) Var faktiskt bara en bild som "blev till" efter att ha jagat henne lite med kameran ;) tyckte den var rolig!

Men när jag förstår kamera och redigeringsnack så ska jag absolut testa ^^

// Anka