Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettdjurfoto-ifokus
Läst 525 ggr
OlleA
0

Problem med forumet

Är det bara jag som har problem med att skriva här i forumet? Den senaste tiden har det oftast inte gått att sätta markören i skrivrutan och därmed inte att skriva något. Flera gånger om dagen har jag varit inne och försökt posta bilder till tävlingstrådarna, och efter mycket kämpande nu äntligen fått in bilderna till alla deltävlingarna. Tur att jag är inne så ofta att jag upptäckte detta, och inte ovetande körde strategin att vänta med bilderna till månadens sista dagar för att man kanske lyckas ta bättre bilder. Nu funkar det för tillfället - Ack Herre huru länge? Vet någon vad felet beror på och om det går att göra något åt det?

Olle

Mari
0

Har ganska precis fått höra detta ifrån Martin att du har problem med forumet. Han har skapat en tråd inne på support, den finner du här om du inte redan hittat den?

Jag har tidigare haft problem men det är nog minst en månad sedan nu.

Vad har du för webbläsare? Har du testat att rensa bort alla webbhistorik?

Verkligen trist att det inte fungerar att skriva för dig ibland, om problemet fortfarande kvarstår till nästa tävling så skulle du kunna skicka dina tävlingsbidrag direkt till mig här på iFokus så de ändå kommer med. Det gäller även er andra om det är fler som har samma problem med att kunna skriva :/

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Martin
0

Jag har varit i kontakt med Olle idag. Han lyckades igår posta 3 bilder under totalt 1½ timme. Problemen finns på flera Ifokussajter och jag har tipsat om supportforumet också. Jag har dålig koll, räcker det att skriva i supportforumet för att göra en felanmälan så att säga eller måste man göra det mer officiellt?

mvh Martin

Mari
0

Som jag förstått det så ska det räcka att skriva en felanmälan på support och även hålla den uppdaterad om felet fortfarande kvarstår.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Martin
0

Ok, skall in och skriva i tråden där senare ikväll då, nu är det en liten som kallar :o)

mvh Martin

OlleA
0

I kväll har det hakat upp sig igen! :(

Olle

OlleA
0

Mari, jag är rädd att jag får maila mina tävlingsbilder till dig nästa helg. Fortfarande hänger det upp sig emellanåt, och jag har inte så mycket tid varken till fotografering eller datorn den här månaden. Nästa helg är jag hemma (till söndag förmiddag) men sedan åker jag till Vårgårda en vecka för jobb och naturfotofestival. Även denna veckan kan det bli långa arbetsdagar, och eftersom jag inte har självklara bilder till alla deltävlingarna skulle det vara bra att ha lördag 29/10 på mig - samtidigt som det alltså blir osäkert om jag kan få in dem i forumet med så kort varsel.

Olle

Mari
0

Olle, skicka bilderna till mig info@mariekengren.se så kan du skicka flera bilder samtidigt, skriv tydligt vilken bild som tävlar i vilken kategori.

Så lägger jag till dem, bara mailet är daterat innan tävlingens slut så blir dina bilder med och tävlar :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se