[M] Höstigt marsvin
Vad tycker ni om dessa 3 bilder?
Bild 1

Bild 2

Bild 3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jätte söt ! 
Sååå sÖta!!! :D
Tack ska ni ha:)
Jag tycker att den hade varit inare utan bakrgrund, eller med gräs eller så i bakgrunden. Annars en fin bild på ett fint marsvin :)
Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!
Bilderna har fina motiv men skulle vilja ha mer "färg" i bilderna och även mer kontrast. Men annars var de fina. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Alla tre bilderna var fina dock så störde jag mig på det vita "lakanet" eller vad det nu var i bakgrunden :)
#6 Det är meningen att det ska vara vit bakgrund. Annars hade det varit en masssa annat bakom.
#7 Jo jag förstod det :) Tyckte dock att det hade varit fint med bara natur eller något annat :)
#8 Ja det är med fint, men detta skulle vara med "studio" (hemprovocerat hehe):D
#9 Haha okej då förstår jag :)
Jag skulle vilja ha kortare skärpedjup så att det skrynkliga lakandet i bakgrunden skulle jämnas ut, också skulle du fotat i marsvinens höjd, på 2:an passar det bra att kolla ner på marsvinet, men på 3:an skulle det passa bättre om man kom ner i marsvinets höjd. :)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
#11 Tack för kritiken, tar åt mig allt :)