Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 591 ggr
[linneasandberg]
0

(H) HöstKanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ha hård kritik på denna bilden!

[linneasandberg]
0

bilden är oredigerad.

Anfa
0

Fint med löven och gullig blick hos kaninen tycker jag också!

Självklart så hade det ju varit ett pluss utan stängslet där bakom, men det är kanske svårt att göra något åt. Tycker även att den är lite mörk, skulle vilja ljusa upp den lite grann:)

[linneasandberg]
0

#2 Vad bra :) Tack! Jo, det skulle jag själv gjort om jag skulle redigerat den, även lägga på lite mer färg :) Alltingen stängsel eller så var det koppel på bilden så jag valde stängsel ;)

Tack för kritiken!

[linneasandberg]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har jag redigerat den med en före och efter bild :) Vad tycks?

SyntHare
0

Jättefin bild, speciellt med tanke på att den är helt oredigerad Glad Bra skärpa på kaninen och ögat.

Sen kan den säkert bli ännu finare om man klonar bort gallret och drar lite i färgreglagen för att ta fram de fina höstfärgerna. Men som sagt, toppenfin bild i övrigt! Söt kanin med Kyss

[linneasandberg]
0

#5 Åh vad snällt :) Tack! :D Jag är inte så värst bra på att klona men jag håller med ;)

Leia Tackar ;D

SyntHare
0

Hann inte se redigeringen innan jag skickade kommentaren Tungan ute men det var precis så jag menade med att ta fram höstfärgerna, jättefint!!

[linneasandberg]
0

#7 vad bra! :D

[MariaFotografi]
0

Jätte fin bild. Gillar din redigering. Stör mig dock lite på gallret i bakgrunden. Kaninen sitter lite konstigt också, men inget som gör speciellt mycket.

[linneasandberg]
0

#9 Hur menar du sitter konstigt? :) förklara! :D

[MariaFotografi]
0

#10: Kan typ inte förklara, men det är inget som gör något, ser ganska sött ut. Men den sitter typ med tassarna uppe i vädret så att kaninen ser lpng ut på höjden.

[linneasandberg]
0

#11 hon står ju på bakbenen :P

[MariaFotografi]
0

#12: Jag vet, men jag tycker att framtassarna ser lite stela ut.

[linneasandberg]
0

#13 aha du menar så ;)