(M) - Höstiga hundbilder
Skulle vilja ha lite kritik på dessa bilder som jag har fotat och redigerat. Vad kan jag göra bättre? Vad behövs det mer/mindre av? osv.
Har fotat i RAW, (Har precis börjat med det.) öppnat upp filen i Photoshop och justerat i Camera raw.
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
*Funderar på om det är tameronobjektivet som drar ner så pass kvaliten (skärpan mm).. Ska fota med orginalet nästa gång o se..* Nu är jag inte värsta mästerfotografen, men känns som att bilderna fått bättre orginal förut..
Jag tycker bilderna är jätte fina :) Dock så tycker jag personligen att att #1 var finare innan redigeringen :) Det är nog det man ska hålla koll på så man inte redigerar sönder bilderna men annars jätte bra :D
#5 Tack :) Ska tänka på det du skriver om att inte överredigera. Möjligt att det ä pga att jag gjorde färgen i bilden lite matt man få det känslan..
Jättefina bilder!
Håller med #5 om att bild #1 var något sämre efter redigering. Annars, jättebra foton och redigering! =)
Weinertecknade dvärgteddys i olika färger
Tack! Jo jag ska göra om #1 o se om det blir bättre :)
Någon mer som vill ge kritik? :)
tycker de är underbara! trots att jag är rädd för hundar.ja usch vilket problem! :/
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3