(H) Smaskens
Vill ha hård kritik på följande bild jag fotograferade tidigare ikväll 
Även fast katten inte tittar in i kameran så gillar jag den skarpt.Kanske bara för att jag gillar katten på bilden?
Vill gärna ha kritk på själva redigeringen och speciellt tips på hur man kan redigera bättre. Bilden är tagen inomhus med ganska dåligt ljus så det är högt iso samt stor bländare som krymper kvaliteten 
Så vad tycker ni?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Puffar upp med samma bild som knappt är redigerad, har börjat gilla det rosa skenet som blev vid fototillfället
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag är nybörjare men jag vill ändå säga att jag älskar bilden!! tyvärr kan jag inte ge så mycket kritik :P men den är jättefin och jag tycker att ögonen är jättehäftiga och du har fått med ett väldigt fint ögonblick ;) !! :D Hoppas att det inte gör något att jag inte kunde ge så mycket kritik men kände att jag bara måste skriva nåt om den här för jag ÄLSKAR den!!

I den här bilden stör det inte ett dugg att katten inte ser in i kameran. Det får betraktaren att fundera på vad som finns där uppe. Vad tittar katten på?
Det enda jag tycker drar ner bilden lite är att kattens öron blivit suddiga. Och det är ju så det blir med stor bländare, men hade jag fått ändra på något så hade jag velat se öronen lite skarpare.