[1] Veckans Fråga
Vad är det bästa med fotograferingen?
Berätta!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Att man spar speciella upplevelser för framtiden.
man kan få så fina bilder
För mig är det att jag oftast kan förmedla känslan jag känner i mina bilder, och känner mig fri med en kamera i handen :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Man kan blicka tillbaka. Och sedan är det avkopplande att fotografera :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Säger som de andra, att man kan spara minnena & veta att de inte kommer gå bort pga fotona. Älskar att bläddra igenom riktigt gamla djurmappar & kolla på hur alla mina djur har vuxit upp 
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Det bästa med fotografering är känslan över att få ett lyckat foto, som jag sedan brukar kolla på och "njuta" av det :) och för att det är otroligt kul att fota! Speciellt djur:D
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
Att man kan fånga ett speciellt ögonblick som andra kanske inte tänker så mycket på innan de får se bilden, och efter att de sett så bryr de sig mer om just det ögonblicket än andra :)
Att fotta möss tycker jag är roligt för de är så små och jag kan göra de så stora på min skärm… hihi… jag kan göra så vackra och även de som inte kan se skönheten hos de små djuren kan lättare se dem med ett stort foto… 

Det speciella med fotograferingen är hur man kan bevara något på bild och kunna få fram det vackra i just den stunden fotot är taget. Alla bilder är tagna av en anledning och det finns alltid en känsla för varje fotografi